Επιδιώκουμε την ανάπτυξη και αναβάθμιση του Αγροδιατροφικού και του Πρωτογενούς  τομέα, την προβολή τοπικών προϊόντων και την ανάδειξή τους μέσω του τουρισμού και του πολιτισμού.

Η παρουσίαση και προβολή τοπικών προϊόντων, η σύνδεσή τους  την πολιτιστική και γευστική κληρονομιά ,τους μύθους και την τοπική ιστορία, τον τουρισμό, θα βοηθήσει στην   εξωστρέφεια των τοπικών προϊόντων  και την καλύτερη γνωριμία με την εσωτερική και διεθνή αγορά.

Στόχος μας είναι:

–           Η Δημιουργία πλήρους ταυτότητας της περιοχής και των       προϊόντων

–           Η Προβολή των τοπικών αγροδιατροφικών προϊόντων.

–           Η Δημιουργία ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ για τα  προϊόντα.

–           Διασύνδεση της αγροτικής παραγωγής με τον τουρισμό αλλά και τον πολιτισμό.

 

Παράλληλες δράσεις που θα προκύψουν από τη δημιουργία ταυτότητας καθώς και  από τη φιλοσοφία της Αγροτοδιατροφικής και Τουριστικής Σύμπραξης :

 

  1. Προώθηση εναλλακτικού Τουρισμού. Πολιτιστικός Τουρισμός – Περιηγητικός Τουρισμός – Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας – Θρησκευτικός Τουρισμός.
  2. Προώθηση της Παραδοσιακής Γαστρονομίας με βάση τα τοπικά προϊόντα.
  3. Οργάνωση φεστιβάλ σε κλειστό ή υπαίθριο χώρο με θέμα τα τοπικά προϊόντα και την τοπική γευσιγνωσία.
  4. Περιηγητικές διαδρομές, σε χώρους καλλιέργειας και παραγωγής προϊόντων.

 

Η «Αγροδιατροφική ,Τουριστική και Πολιτιστική Σύμπραξη, που θα επιδιώξουμε μέσα από την ιστοσελίδα και το Κέντρο Γαστρονομίας,  μπορεί να αποτελέσει το βασικό εργαλείο υλοποίησης του στρατηγικού σχεδιασμού για την ανάπτυξη και αναβάθμιση του Αγροδιατροφικού και του Πρωτογενούς  τομέα.

 

 ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ

Η φιλοσοφία της ιστοσελίδας μας είναι η στήριξη των τοπικών προϊόντων και η προβολή σε Ελλάδα και εξωτερικό και ταυτόχρονα η γνωριμία, ανάδειξη και προβολή της Μικρασιατικής διατροφής. Από το «πάντρεμα» των δυο αυτών διατροφικών ρευμάτων θα προκύψουν νέα ενδιαφέροντα εδέσματα.